Nyt udbud af Folketingets intranet

03.11.2017

Folketinget sender et nyt intranet i udbud. Folketingets intranet har været udbudt en gang tidligere i år, men det tidligere udbud er blevet annulleret pga. en fejl i udbudsmaterialet.

Udbuddet omfatter leverance af et nyt intranet baseret på en standardløsning, der er åben for integration og videreudvikling. Dertil kommer aftaler om support- og vedligehold samt videreudvikling efter en agil metode.

Folketingets nuværende intranet fra 2004 skal udskiftes med en ny løsning, der kan fungere på såvel PC som på mobile enheder.

Løsningens indhold skal kunne målrettes Folketingets forskellige brugergrupper, der omfatter Folketingets medlemmer og administration samt partigrupperne og pressen.

Folketingets nye intranet skal som udgangspunkt håndtere

  1. Nyhedsformidling opdelt efter brugergrupper.
  2. Vejledninger og praktisk information om Folketinget som arbejdsplads opdelt efter brugergrupper.
  3. Videndeling i form af grupperum, hvor der kan publiceres indhold. Denne mulighed skal være tilgængelig for enheder i administrationen, partigrupperne, projektgrupper og faglige/sociale foreninger.
  4. SoMe-funktionalitet i form af kommentarer og likes til indhold.

Løsningen skal løbende kunne videreudvikles, så den over tid kan tilpasses brugernes skiftende behov og ønsker.

Vilkår for afgivelse af tilbud fremgår af udbudsmaterialet nedenfor. 

Spørgsmål kan sendes til nedenstående kontaktperson.

Kontakt

Teknisk It-projektleder Anders Gilbro Nielsen

IT Udvikling

E-mail: Anders Gilbro Nielsen

Spørgsmål og svar:

Download udbudsmaterialet