L 32 Forslag til lov om ændring af lov om markedsføring.

(Opdeling af fysiske og juridiske personer i forbrugerbegrebet, præcisering af bestemmelsen om aggressiv handelspraksis og tilpasning af samtykkekrav m.v.).

Af: Erhvervsminister Simon Kollerup (S)
Udvalg: Erhvervsudvalget
Samling: 2019-20
Status: Stadfæstet

Afstemninger

1 resultater
Vist pr. side: 25 50 100 200
Titel Samlet afstemningsresultat Afstemningsnr. Mødenr.
3. behandling af L 32: Om opdeling af fysiske og juridiske personer i markedsføringslovens forbrugerbegreb m.v.. Endelig vedtagelse Forslaget blev vedtaget. For stemte 104 (S, V, DF, RV, SF, EL, KF, ALT og LA), imod stemte 2 (NB), hverken for eller imod stemte 0. Afstemningsnummer 40 26. Møde
26-11-2019
Kl. 13:00