§ 20-spørgsmål S 168 Om hvilken effekt ministerens dimensioneringsmodel får for tildeling af midler fra DFL.

Til: Uddannelses- og forskningsminister Sofie Carsten Nielsen (RV)
Dato: 27-10-2014
Samling: 2014-15 (1. samling)
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 27-10-2014
Endelig besvarelse 03-11-2014
Spørgsmålets ordlyd:
Når studerende til den frie lærerskole ikke i regi af lærerskolen kan gå til andre uddannelser, hvilke økonomiske konsekvenser kan dette så ifølge ministerens opfattelse få for DFL, og hvilken effekt får ministerens dimensioneringsmodel for tildeling af midler fra DFL?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.

Endeligt svar

Dokumentdato: 03-11-2014
Modtaget: 03-11-2014
Omdelt: 03-11-2014

Svar på spm. nr. S 168: Når studerende til den frie lærerskole ikke i regi af lærerskolen kan gå til andre uddannelser, hvilke økonomiske konsekvenser kan dette så ifølge ministerens opfattelse få for DFL, og hvilken effekt får ministerens dimensioneringsmodel for tildeling af midler fra DFL?

Svar på spm. nr. S 168 (pdf-version)
Html-version

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 27-10-2014
Modtaget: 27-10-2014
Omdelt: 27-10-2014

Når studerende til den frie lærerskole ikke i regi af lærerskolen kan gå til andre uddannelser, hvilke økonomiske konsekvenser kan dette så ifølge ministerens opfattelse få for DFL, og hvilken effekt får ministerens dimensioneringsmodel for tildeling af midler fra DFL?

Når studerende til den frie lærerskole ikke i regi af lærerskolen kan gå til andre uddannelser, hvilke økonomiske konsekvenser kan dette så ifølge ministerens opfattelse få for DFL, og hvilken effekt får ministerens dimensioneringsmodel for tildeling af midler fra DFL? (pdf-version)
Html-version