§ 20-spørgsmål S 3411 Om universiteternes brug af reklame og markedsføring.

Til: Minister for forskning, innovation og videregående uddannelser Morten Østergaard (RV)
Dato: 29-05-2012
Samling: 2011-12
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 29-05-2012
Endelig besvarelse 07-06-2012
Spørgsmålets ordlyd:
Mener ministeren, at det suverænt skal være op til universiteterne, hvor mange af deres midler de bruger på reklame og markedsføring, jf. artiklen »Overlevelsesguide: Luk øjnene, stop fingrene i ørene og skrig«, bragt i Politiken den 17. maj 2012?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.

Endeligt svar

Dokumentdato: 07-06-2012
Modtaget: 07-06-2012
Omdelt: 07-06-2012

Svar på spm. nr. S 3411

Svar på spm. nr. S 3411 (pdf-version)
Html-version

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 29-05-2012
Modtaget: 29-05-2012
Omdelt: 29-05-2012

Mener ministeren, at det suverænt skal være op til universiteterne, hvor mange af deres midler de bruger på reklame og markedsføring, jf. artiklen »Overlevelsesguide: Luk øjnene, stop fingrene i ørene og skrig«, bragt i Politiken den 17. maj 2012?

Mener ministeren, at det suverænt skal være op til universiteterne, hvor mange af deres midler de bruger på reklame og markedsføring, jf. artiklen »Overlevelsesguide: Luk øjnene, stop fingrene i ørene og skrig«, bragt i Politiken den 17. maj 2012? (pdf-version)
Html-version