Jeg havde forestillet mig, at der kom to spørgsmål, for vi skulle dele det i to.
Men det er jo fair nok, så måske at dele det i en enighed og en uenighed.
Det var måske det, der var pointen.
Lad os så starte ved uenigheden.
Jeg har altså ikke lige penge i muleposen til at lave om på de regler, der gælder i dag.
Men det er jo klart, at hvis man kan finde ressourcer, kan man altid diskutere, hvordan man skal bruge dem inden for undervisningsområdet.
Der, hvor vi er enige, synes jeg trods alt, at vi måske skal bruge lidt kræfter på så at nå helt i mål.
Det er også derfor, at jeg er enig i det, som fru Christine Antorini siger, nemlig at der jo er brug for handling.
Det har jo været diskuteret op og ned ad stolper og frem og tilbage, det ved fru Christine Antorini alt for godt og også, hvad barriererne her er.
Men jeg regner altså med, at videnskabsministeren og jeg inden sommerferien vil have gjort os overvejelser om, hvordan det her så kan smidiggøres.
Jeg vil bare sige, at der er det min fuldstændig klare holdning, at der er barrierer i dag, som er for store.
Det er altså også et tilsagn fra min side om, at fru Christine Antorini også kan følge op på det her, for nu er det altså ikke år og dag, det skal tage.
Vi har bevæget os et stykke for nogle, der kan gå direkte ind.
Det er der jo et par eksempler på, altså diplomingeniører og også folkeskolelærere, som kan gå direkte til den uddannelse, der hedder cand.pæd., hvis det er.
Men der er stadig væk rigtig, rigtig mange udfordringer, og dem skylder vi at løse.