Skatteudvalget (SAU) Alm. del

Samling: 2021-22

Spørgsmål 607

Ministeren bedes redegøre for de økonomiske konsekvenser, såfremt der indføres en differentieret reparationsgrænse, hvor biler med den bedste euronorm tildeles en 20 pct. højere reparationsgrænse, biler med den næstbedste euronorm tildeles en 15 pct. højere reparationsgrænse, biler med den tredjebedste euronorm tildeles en 10 pct. højere reparationsgrænse, og biler med den fjerdebedste euronorm tildeles en 5 pct. højere reparationsgrænse.
Dato: 30-05-2022
Status: Endeligt besvaret
Emne: motorkøretøjer
Dokumentdato: 24-06-2022
Modtaget: 24-06-2022
Omdelt: 24-06-2022

SAU alm. del - svar på MFU spm. 607 om de økonomiske konsekvenser, såfremt der indføres en differentieret reparationsgrænse, hvor biler med den bedste euronorm tildeles en 20 pct. højere reparationsgrænse mv., fra skatteministeren

SAU alm. del - svar på spm. 607 (pdf-version)
Html-version
SAU alm. del - svar på spm. 606 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 30-05-2022
Modtaget: 30-05-2022
Omdelt: 30-05-2022

MFU spm. de økonomiske konsekvenser, såfremt der indføres en differentieret reparationsgrænse, hvor biler med den bedste euronorm tildeles en 20 pct. højere reparationsgrænse mv., til skatteministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version