| 
                B 8 - spørgsmål 1
               | 
              
                Spm., om ministeren vil oplyse, hvordan Frankrigs forbud mod religiøse symboler i folkeskolen  i detaljen er indrettet
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 2
               | 
              
                Spm. om, hvilke lande i Europa der har indført et forbud imod religiøse symboler i skolerne, og som samtidig er forpligtet af f.eks. EMRK
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 3
               | 
              
                Spm. om, hvordan et forbud i grundskolen mod det islamiske tørklæde konkret strider imod grundloven
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 4
               | 
              
                Spm. om, hvordan et forbud i grundskolen imod alle religiøse symboler konkret strider imod grundloven
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 5
               | 
              
                Spm. om, hvordan et forbud i grundskolen imod det islamiske tørklæde konkret strider imod EMRK
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 6
               | 
              
                Spm. om, hvordan et forbud i grundskolen imod alle religiøse symboler konkret strider imod EMRK
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 7
               | 
              
                Spm. om at bekræfte, at der ikke er skolepligt i Danmark, men derimod undervisningspligt, hvorfor man sagtens kan blive undervist, selv om man bærer det islamiske tørklæde, i fald det skulle blive forbudt i grundskolen
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 8
               | 
              
                Spm. om den politiske og juridiske udvikling fra november 2019, hvor Justitsministeriet vurderede, at et burkaforbud ville stride imod grundloven, og til indførelsen af tildækningsforbuddet, som ikke blev vurderet grundlovsstridigt
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 9
               | 
              
                Spm. om, hvorfor et tildækningsforbud ikke strider imod hverken grundloven eller EMRK
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 10
               | 
              
                Spm. om artiklen ”Tørklædeforbud vil kræve rigtig tunge argumenter” fra Folkeskolen.dk, og om et forbud mod ikkespecifikke religiøse hovedbeklædninger vil være diskriminerende og umuligt at få gennemført
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 11
               | 
              
                Spm., om et forbud imod det islamiske hovedtørklæde for offentligt ansatte vil være inden for rammerne af grundloven og EMRK
                 
                
                
               | 
            
          
            
              | 
                B 8 - spørgsmål 12
               | 
              
                Spm., om man i offentlige institutioner kan vedtage en neutralitetspolitik, hvorefter det bliver forbudt for alle elever og medarbejdere at vise ethvert religiøst symbol
                 
                
                
               |