L 105 Forslag til lov om ændring af forskellige love på Undervisningsministeriets område samt lov om specialpædagogisk støtte ved videregående uddannelser og lov om folkehøjskoler. 
                
            
    
                            
                        
                        
                        
                    
                        
                        
                            
                                
        
                
                    (Frit leverandørvalg på tegnsprogs- og skrivetolkeområdet og adgang til specialpædagogisk bistand på voksen- og efteruddannelsesområdet og i overgangen mellem uddannelsesniveauer).
                
            
    
                            
                        
                        
                    
                        
                        
                        
                            
                                
                            
                        
                    
                        
                        
                        
                            
                        
                    
                        
                        
                        
                            
                                
        
                
                    Udvalg: 
                
            
    
        
                
                    Undervisningsudvalget
                
            
    
                            
                        
                    
                        
                        
                        
                            
                                
        
                
                    Samling: 
                
            
    
        
                
                    2018-19 (1. samling)
                
            
    
                            
                        
                    
                        
                        
                        
                            
                                
        
                
                    Status: 
                
            
    
        
                
                    Stadfæstet