Tak for det. Jeg har det på nøjagtig samme måde som ministeren; jeg bliver oprigtig vred. Men jeg bliver også utrolig bekymret for lige præcis de her unge mennesker, som er i et tilbud, hvor vi – i hvert fald i det her tilfælde med Frisk-Pust – i den grad kan sætte spørgsmålstegn ved kvaliteten og fagligheden. Det er jo nogle af de mest sårbare børn og unge mennesker, som har brug for, at der er en stærk faglighed omkring dem, at der er voksne nok, og at der er trygge og gode rammer, og det er absolut ikke det indtryk, man efterlades med. Det, jeg også kan se af redegørelsen, som ministeren har bedt om, er, at der har været over 50 bekymringsskrivelser om Frisk-Pust. Og så sidder man tilbage med spørgsmålet, hvordan i alverden det her bare kan ske, og hvordan det kan fortsætte.
Bare for at tilføje absurditeten et lille ekstra krydderi har selv samme Frisk-Pust også et leasingfirma med biler, der hedder Frisk-Bil. Kan man overhovedet tage en social udbyder, der driver et botilbud for nogle af de mest udsatte unge mennesker, alvorligt, når de også har et leasingfirma ved siden af og i øvrigt også er meget sparsomme omkring den faglige kvalitet og uddannelsesforholdene? Det er ét af eksemplerne. Men vi har mange eksempler på udfordringer på nogle af de her tilbud, og hvor der går for lang tid, inden systemet træder i kraft.
Så mit spørgsmål til ministeren er: Hvad skal der til, for at man lukker et tilbud? Jeg er med på, at det er socialtilsynet, der har kompetencen, men er 50 bekymringsskrivelser sammen med de ting, man også har kunnet finde, ikke lige i overkanten? Kunne man ikke prøve at lukke hullet netop ved, som ministeren også siger, at kigge på ejerkredsen – at stille nogle krav og så give dem karantæne i meget længere tid, så de ikke kan rykke rundt i forskellige virksomheder og firmaer, som man ser på erhvervsområdet? Det er jo det, der er tilfældet i dag.