Uddannelses- og Forskningsudvalget (UFU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 201

Er ministeren enig i, at de reklamer, som ministeren kalder ’glitrende annoncer i bussen eller i biografen’, hvor sprogbruget giver indtryk af noget, som er overflødigt, kan tjene det formål at oplyse de studerende om, at der f.eks. ligger en nyoprettet sygeplejerskeuddannelse i Holbæk, idet der henvises til artiklen ”Ane Halsboe: Vi sparer på reklamer, ikke på uddannelse”, bragt i Altinget.dk den 27. august 2020? Spørgsmålet stilles som opfølgning på samråd den 29. september 2020, jf. samrådsspørgsmål D.
Dato: 02-10-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: universiteter
Dokumentdato: 20-10-2020
Modtaget: 20-10-2020
Omdelt: 20-10-2020

UFU alm. del - svar på spm. 201 om de reklamer, som ministeren kalder ’glitrende annoncer i bussen eller i biografen’, fra uddannelses- og forskningsministeren

UFU alm. del - svar på spm. 201 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 02-10-2020
Modtaget: 02-10-2020
Omdelt: 02-10-2020

Spm. om de reklamer, som ministeren kalder ’glitrende annoncer i bussen eller i biografen’, til uddannelses- og forskningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version