Skatteudvalget (SAU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 858

Siden reklameafgiftslovens vedtagelse er der sket en række ændringer på markedet for uddeling af reklamer. Eksempelvis har aktørerne på markedet selv forsøgt at reducere mængden af reklamer (hvilket er målet med afgiften) ved at udvikle ordninger, der har medført en betydelig reduktion i omfanget af uddelte reklamer. Kan ministeren bekræfte, at eksempelvis Post Danmarks "Permission Services" og FK Distributions "NejTak+"-ordningen vil sikre opfyldelse af de forventede reduktioner i reklamemængderne – uden reklameafgiften – inden for relativt få år?
Dato: 23-09-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: miljøafgifter
Dokumentdato: 21-10-2014
Modtaget: 21-10-2014
Omdelt: 21-10-2014

SAU alm. del - svar på spm. 858 om, at bekræfte, at eksempelvis Post Danmarks "Permission Services" og FK Distributions "NejTak+"-ordningen vil sikre opfyldelse af de forventede reduktioner i reklamemængderne – uden reklameafgiften – inden for relativt få år, fra skatteministeren

Svar på spm 858 DOK62868213 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 23-09-2014
Modtaget: 23-09-2014
Omdelt: 23-09-2014

Spm. om, at bekræfte, at eksempelvis Post Danmarks "Permission Services" og FK Distributions "NejTak+"-ordningen vil sikre opfyldelse af de forventede reduktioner i reklamemængderne – uden reklameafgiften – inden for relativt få år, til skatteministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version