Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 17

Vil ministeren redegøre for, hvad det samfundsøkonomiske tab potentielt ville være, hvis en ny midtjysk motorvej – som nævnt i regeringsgrundlaget - igangsættes i 2030 i forhold til i en situation, hvor en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2020? Ministeren bedes opgøre tabet i kroner og ører, og ministeren bedes opgøre, hvad det svarer til i antal offentligt ansatte – herunder: - SOSU-assistenter - Politibetjente - Sygeplejersker - Folkeskolelærere
Dato: 10-10-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: vejinfrastruktur
Dokumentdato: 18-12-2017
Modtaget: 18-12-2017
Omdelt: 18-12-2017

TRU alm. del - svar på spm. 17 om, hvad det samfundsøkonomiske tab potentielt ville være, hvis en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2030 i forhold til i en situation, hvor en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2020, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på TRU spm. 17 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 07-11-2017
Modtaget: 07-11-2017
Omdelt: 07-11-2017

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 17 om, hvad det samfundsøkonomiske tab potentielt ville være, hvis en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2030 i forhold til i en situation, hvor en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2020, fra transport-, bygnings- og boligministeren

TRU 17 foreløbig besvarelse (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 10-10-2017
Modtaget: 10-10-2017
Omdelt: 10-10-2017

Spm. om, hvad det samfundsøkonomiske tab potentielt ville være, hvis en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2030 i forhold til i en situation, hvor en ny midtjysk motorvej igangsættes i 2020, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version