Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 150

Hvad betyder den reducerede statslige ejerandel i By & Havn I/S for, hvilke borgere der i sidste ende hæfter for uforudsete stigninger i anlægsudgifterne til Københavns metro og eventuelle driftsoverskud, der måtte være lavere end forventet?
Dato: 20-11-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: havne, kollektiv transport
Dokumentdato: 22-12-2017
Modtaget: 22-12-2017
Omdelt: 22-12-2017

TRU alm. del - svar på spm. 150 om, hvad den reducerede statslige ejerandel i By & Havn I/S betyder for, hvilke borgere der i sidste ende hæfter for uforudsete stigninger i anlægsudgifterne til Københavns metro og eventuelle driftsoverskud, der måtte være lavere end forventet, fra transport-, bygnings- og boligministeren, kopi til finansministeren

Svar på TRU spm. 150 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 11-12-2017
Modtaget: 11-12-2017
Omdelt: 11-12-2017

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 150 om, hvad den reducerede statslige ejerandel i By & Havn I/S betyder for, hvilke borgere der i sidste ende hæfter for uforudsete stigninger i anlægsudgifterne til Københavns metro og eventuelle driftsoverskud, der måtte være lavere end forventet, fra transport-, bygnings- og boligministeren, kopi til finansministeren

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 150 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 20-11-2017
Modtaget: 20-11-2017
Omdelt: 20-11-2017

Spm. om, hvad den reducerede statslige ejerandel i By & Havn I/S betyder for, hvilke borgere der i sidste ende hæfter for uforudsete stigninger i anlægsudgifterne til Københavns metro og eventuelle driftsoverskud, der måtte være lavere end forventet, til transport-, bygnings- og boligministeren, kopi til finansministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version