Skatteudvalget (SAU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 90

Vil ministeren oversende en vurdering af reklameafgiftens effekt på dagligvarepriserne med udgangspunkt i konklusionerne fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens rapport "Tilbud i den danske dagligvarehandel" fra 2012 og herunder inddrage det faktum, at over en tredjedel af forbrugerne i rapporten angiver, at deres valg af dagligvarebutik var påvirket af, at der var bestemte varer på tilbud?
Dato: 31-10-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: miljøafgifter, punktafgifter
Dokumentdato: 28-11-2014
Modtaget: 28-11-2014
Omdelt: 28-11-2014

SAU alm. del - svar på spm. 90 om en vurdering af reklameafgiftens effekt på dagligvarepriserne med udgangspunkt i konklusionerne fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens rapport "Tilbud i den danske dagligvarehandel" fra 2012, fra skatteministeren

Svar SAU 90 DOK70089605 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 31-10-2014
Modtaget: 31-10-2014
Omdelt: 31-10-2014

Spm. om en vurdering af reklameafgiftens effekt på dagligvarepriserne med udgangspunkt i konklusionerne fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens rapport "Tilbud i den danske dagligvarehandel" fra 2012, til skatteministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version