Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 287

Vil ministeren redegøre for de tilfælde, hvor det er konstateret, at de obligatoriske sprogvurderinger i 0. klasse ikke har været et tilstrækkeligt redskab til at kortlægge elevernes sproglige færdigheder, og på hvilket fagligt grundlag ønsket om en ændring til stopprøver hviler?
Dato: 16-05-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: folkeskolen
Dokumentdato: 28-05-2018
Modtaget: 28-05-2018
Omdelt: 28-05-2018

UNU alm. del - svar på spm. 287 om, hvor det er konstateret, at de obligatoriske sprogvurderinger i 0. klasse ikke har været et tilstrækkeligt redskab til at kortlægge elevernes sproglige færdigheder, fra undervisningsministeren

UNU alm del - svar på spm 287 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 16-05-2018
Modtaget: 16-05-2018
Omdelt: 16-05-2018

Spm. om, hvor det er konstateret, at de obligatoriske sprogvurderinger i 0. klasse ikke har været et tilstrækkeligt redskab til at kortlægge elevernes sproglige færdigheder, til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version