Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 134

Vil ministeren redegøre for, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau (både a- og b-niveau) samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der samlet er oprettet til de nuværende 1.g elever på de gymnasiale uddannelser efter grundforløbet, og kan det desuden oplyses, om antallet af oprettede hold repræsenterer en stigning eller et fald i forhold til oprettede fremmedsprogshold for 1.g elever i hvert af de seneste fem år?
Dato: 18-12-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: gymnasiale uddannelser
Dokumentdato: 31-05-2018
Modtaget: 31-05-2018
Omdelt: 31-05-2018

UNU alm. del - svar på spm. 134 om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der samlet er oprettet til de nuværende 1.g elever på de gymnasiale uddannelser efter grundforløbet, fra undervisningsministeren

UNU alm. del - svar på spm. 134 (pdf-version)
Html-version
UNU alm. del - foreløbigt svar på spm. 134 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 10-01-2018
Modtaget: 10-01-2018
Omdelt: 10-01-2018

UNU alm. del - foreløbigt svar på spm. 134 om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der samlet er oprettet til de nuværende 1.g elever på de gymnasiale uddannelser efter grundforløbet, fra undervisningsministeren

Svar på UNU alm. del - spm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 18-12-2017
Modtaget: 18-12-2017
Omdelt: 18-12-2017

Spm. om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der samlet er oprettet til de nuværende 1.g elever på de gymnasiale uddannelser efter grundforløbet, til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version