Transportudvalget 2024-25
TRU Alm.del Bilag 195
Offentligt
Fra:
Søren <[email protected]>
Sendt:
16. april 2025 11:09
Til:
TRU | Transportudvalget <[email protected]>
Emne:
BroBizz x
Til Trafikudvalget
Folketinget
Christiansborg
1240 København K
Vedrørende utilfredshed med BroBizz’ digitale løsninger og kundeservice
Kære Trafikudvalg,
Jeg skriver for at udtrykke min store utilfredshed med BroBizz’ digitale platforme, herunder både
deres hjemmeside og app, som i deres nuværende form er meget nemme at betjene, men
vanskelige at få til at fungerer
Mange brugere – inklusiv mig selv – oplever, at man bliver fanget i et uendeligt loop, når man
forsøger at logge ind, opdatere oplysninger eller gennemføre betalinger. Vejledningerne, som
burde guide kunderne, er mangelfulde .Det er frustrerende, især når det drejer sig om en tjeneste,
der burde gøre trafikken lettere – ikke sværere.
Derudover er det umuligt at komme i kontakt med BroBizz’ kundeservice pr. telefon, og
opdateringer af fx betalingskort eller andre oplysninger lykkes sjældent , det er sygt især når det
kan medføre uforvarende bøder eller gebyrer.
Jeg vil derfor opfordre trafikudvalget til at tage denne problemstilling op og undersøge, hvordan
der kan stilles krav til BroBizz og tilsvarende udbydere om brugervenlige og funktionelle digitale
løsninger samt tilgængelig kundeservice.
Det er infrastruktur som , er kørt af vejen
Med venlig hilsen
Søren h Christensen
Rimmervej 2
9370 hals