§ 20-spørgsmål S 7 Om effekten af markedsføring i husstandsomdelte tilbudsaviser.

Til: Skatteminister Benny Engelbrecht (S)
Dato: 07-10-2014
Samling: 2014-15 (1. samling)
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 07-10-2014
Endelig besvarelse 10-10-2014
Spørgsmålets ordlyd:
Er det ministerens opfattelse, at f. eks. detailhandelen i dag markedsfører sig uden viden om effekten af markedsføringen, idet ministeren i besvarelsen af spørgsmål S 1823 af 8. september 2014 giver udtryk for, at forbrugernes informationsniveau ikke påvirkes væsentligt af færre husstandsomdelte tilbudsaviser?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.
Dokumentdato: 10-10-2014
Modtaget: 10-10-2014
Omdelt: 10-10-2014

Svar på spm. nr. S 7: Er det ministerens opfattelse, at f. eks. detailhandelen i dag markedsfører sig uden viden om effekten af markedsføringen, idet ministeren i besvarelsen af spørgsmål S 1823 af 8. september 2014 giver udtryk for, at forbrugernes informationsniveau ikke påvirkes væsentligt af færre husstandsomdelte tilbudsaviser?

Svar på spm. nr. S 7 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 07-10-2014
Modtaget: 07-10-2014
Omdelt: 07-10-2014

Er det ministerens opfattelse, at f. eks. detailhandelen i dag markedsfører sig uden viden om effekten af markedsføringen, idet ministeren i besvarelsen af spørgsmål S 1823 af 8. september 2014 giver udtryk for, at forbrugernes informationsniveau ikke påvirkes væsentligt af færre husstandsomdelte tilbudsaviser?

Er det ministerens opfattelse, at f. eks. detailhandelen i dag markedsfører sig uden viden om effekten af markedsføringen, idet ministeren i besvarelsen af spørgsmål S 1823 af 8. september 2014 giver udtryk for, at forbrugernes informationsniveau ikke påvirkes væsentligt af færre husstandsomdelte tilbudsaviser? (pdf-version)
Html-version