Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 267

Hvad er ministerens holdning til, at de økonomiske beregninger vedr. Femern Bælt forbindelsen er baseret på en forudsætning om, at der ikke ændres på taksterne på Storebæltsforbindelsen udover den årlige pristalsregulering, og vil ministeren redegøre for, hvorfor man ikke har valgt at medtage et scenarie for Femern Bælt forbindelsens økonomi, hvor taksterne på Storebælt på et tidspunkt nedsættes? Der henvises til rapporten "Finansiel analyse af Femern Bælt-forbindelsen inkl. danske landanlæg" fra november 2014.
Dato: 08-01-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: faste forbindelser
Dokumentdato: 27-01-2015
Modtaget: 27-01-2015
Omdelt: 27-01-2015

TRU alm. del - svar på spm. 267 om, hvad ministerens holdning er til, at de økonomiske beregninger vedr. Femern Bælt forbindelsen er baseret på en forudsætning om, at der ikke ændres på taksterne på Storebæltsforbindelsen udover den årlige pristalsregulering, fra transportministeren

TRU alm. del - svar på spm. 267 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 08-01-2015
Modtaget: 08-01-2015
Omdelt: 08-01-2015

Spm. om, hvad ministerens holdning er til, at de økonomiske beregninger vedr. Femern Bælt forbindelsen er baseret på en forudsætning om, at der ikke ændres på taksterne på Storebæltsforbindelsen udover den årlige pristalsregulering, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version