Børne- og Undervisningsudvalget (BUU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 165

Kan ministeren oplyse, om der er foretaget empirisk forskning i dansk eller nordisk regi, der konkluderer, at aldersintegration fremmer elevernes faglige og sociale kompetencer sammenlignet med traditionel årgangsdelt undervisning?
Dato: 03-02-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: folkeskolen
Dokumentdato: 02-03-2015
Modtaget: 02-03-2015
Omdelt: 02-03-2015

BUU alm. del - svar på spm. 165 om der er foretaget empirisk forskning i dansk eller nordisk regi, der konkluderer, at aldersintegration fremmer elevernes faglige og sociale kompetencer sammenlignet med traditionel årgangsdelt undervisning, fra undervisningsministeren

Svar på spm. 165 (pdf-version)
Html-version
Evaluering Buskelundskolen (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 03-02-2015
Modtaget: 03-02-2015
Omdelt: 03-02-2015

Spm. om der er foretaget empirisk forskning i dansk eller nordisk regi, der konkluderer, at aldersintegration fremmer elevernes faglige og sociale kompetencer sammenlignet med traditionel årgangsdelt undervisning, til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version