Kommunaludvalget 2012-13
KOU Alm.del Spørgsmål 123
Offentligt
1255365_0001.png

Kommunaludvalget

Til:

Dato:

Finansministeren31. maj 2013
Udvalget udbeder sig ministerens besvarelse af følgende spørgsmål:

KOU alm. del

Spørgsmål 123

Regeringen, KL og Danske regioner blev i forbindelse med kommuneaftalenfor 2013 enige om at analysere mulighederne for en mere effektiv serviceringaf borgere, der henvender sig til det offentlige på telefon og mail, f.eks. ved ”atetablere et fællesoffentligt call center”, som det fremgår af Aftale om kommu-nernes økonomi for 2013, bilag 2.Er det ministerens hensigt, at der i forlængelse af denne centralisering ogsåskal overføres egentlig sagsbehandling til det fælles offentlige kontaktcenter?Spørgsmålet er stillet efter ønske fra Finn Sørensen (EL).Svaret bedes sendt elektronisk til spørgeren på [email protected] og til ud-[email protected].På udvalgets vegne
Marlene Borst Hansenformand
1/1